src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Trött morgondag

Städningen avklarad!! Eller nästan, badrummet kvar men det får Robban ta. Annars så har jag en extremt lugn kväll, E sover och Robban är på dejt med sina pojkvänner. Dock låter det som om någon granne sågar med motorsåg, inte grannen precis bredvid men jag hör det lite svagt. Motorsågsmasakern i Tybble ;-) Att kvällen blev så här innebär dock risker för att jag kommer vara extremt trött imorgon. E kommer garanterat vakna tidigt och Robban kommer medveten eller omedvetet väcka mej inatt. Och om han väcker mej så kommer jag ha skitsvårt att somna om i.o.m att jag då fått sovit ett par timmar.


E slocknade självmant i soffan efter att ha hämtat mitt och Robbans stora täckte själv.

Trots att hon sover har hon dock humör. Hon vaknade till när jag bar över henne och blev skitarg för hon skulle slappa i soffan. Sen vaknade hon och skulle upp och kissa och sen blev honarg igen när jag la henne i sängen för hon skulle ju slappa i soffan!!

Nu ska här göras dipp sen ska jag se på film och därefter sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0