src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Söndag

Lite mer städat blev det idag, det värsta är dock kvar. E:s rum. Tycker inte att jag köper leksaker alls till henne men fan vad mycket skit hon har! Jag skulle behöva skicka ut henne så att jag får gå in med sopsäcken (inte för att slänga leksaker utan för att skänka eller nåt). Är hon med kommer tyvärr inget att hamna i den säcken...Sen till det som stökar till mest i hennes rum, hennes nya hobby - att klippa sönder papper! Själv blir jag lite fundersam på om det verkligen är roligt men någonstans är det tydligen det. För både E och barnen på jobbet tycker det är hur kul som helst. Själv ser jag bara de små pappersbitarna som faller till golvet. För små för att plocka upp och för stora för dammsugaren. Kanske är det just det som barnen tycker är kul?

E:s hobby får resultatet med små pappersbitar men också att hon samlar på sej papper. Inte ett enda papper får slängas om hon får välja. Jag försöker dock smita in i hennes rum när hon sysslar med annat och brukar då göra mitt bästa för att norpa åt mej lite papper och lägga i insamlingen där de hör hemma. Nu är det absolut inte så att hon inte får klippa, för det får hon, men jag tycker inte att hon behöver fylla hela sitt bord med papper...

Riktigt god mat har jag lagat idag. Recept hittar du här, denna gång fanns det grönsaker på både Robbans och E:s tallrik, själv nöjde jag mej med potatis från växtriket. Jag är mätt. Godissugen är jag också, problemet är bara stt jag inte vet vilket godis jag är sugen på...

Inser att jag har blivit dålig på att lägga in bilder...Ska ta tag i den biten. Någongång.

Kommentarer
Postat av: BIna

Haha det kan ju vara det jobbigaste I-landsproblemet ever, att komma på vilket godis man är sugen på..har samma problem själv ibland, men det slutar oftast med att Jonas får åka och köpa nån sorts choklad!

2010-11-05 @ 09:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0