src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Så inspirerad

Det är lördagkväll och jag jobbar!! Anledning, jag känner mej superduperinspirerad!! Läste en lärartidning förut och det bara ploppade upp idéer i huvudet. I onsdagskväll var jag på föräldramöte på E:s förskola och redan då kände jag hur inspirationen kom. Där fick jag idéer på olika mindre konstprojekt att göra med barnen. Som sagt idéerna flödar så jag jobbar på :-)

Just nu sitter jag och jobbar på att uppdatera portfoliounderlagen till barnens portfolios, hoppas bara de får godkänt av kollegorna. Men då jag är ensam förskollärare på avdelningen så blir det som jag vill ändå :-) men det underlättar ju om de andra gillart så att säga.

Jag är så inspirerad att jag bara vill att pojkarna därute i vardagsrummer ska försvinna så jag får lugn och ro!! Så jag kan jobba :-)

Skulle vilja ha barnens portfoliopärmar här nu så jag kan börja "riva och slita" i dem direkt!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du har inte lust att dela med dig med din inspiration som du har?! :)



Kram

2010-10-10 @ 00:31:36
URL: http://tellyousomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0