src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Klagomål...

Hade tänkt att skriva ett litet inlägg om den förbannade tvätten som envisas med att ALLTID komma tillbaka!! Jag har stora planer på att låta hema familjen bli riktiga lortgrisar bara för att slippa tvätta och städa. Men då kommer vi lukta illa och det är bland det värsta jag vet - folk som luktar illa.

Men istället så har internet krånglar till den här pissdator jag sitter vid så nu svär jag med över det isället. Så nu vet jag varför jag köpte mej en ny dator - för att slippa internet krångel!! Dessvärre är rosa datorn i sovrummet och därinne ligger Robban och luktar skunk...

Alexandra: Jag kan "slänga ihop" ett mejl till dej :-)

Ylva: Nej nu har Robban ingen ursäkt till att inte träna, iaf inte från 1/11 när det öppnar.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Släng ihop ett mail till mig du :) Det ser jag fram emot!



2010-10-10 @ 19:02:15
URL: http://tellyousomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0