src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Hoppis & skuttis

Nu har vi äntligen kommit iväg till Hoppis & skuttis!! Det var uppskattat av den lilla damen, dock inte alla övningar. Hon ville mest springa och dansa. Till en början, innan det kom igång, så sprang många barn runt, runt, runt och ännu mera runt, även E, i full fart. Men sen när musiken kom igång så stod hon mest och käkade på några fingrar, tills det var dags för alla barn att springa. Efter ett tag blev det dock bättre, en det när det var dags att springa som det var så kul att hon bara var tvungen att skratta :-)

Efteråt så åt de frukt, vilket jag inte hade någon aning om, så E blev lite besviken över att jag inte hade med någon banan till oss. Hon var väldigt noga med att påpeka att de måste jag ha nästa gång! Så dit igen vill hon, trots fingerätandet.

Efter att ha fått banan hemma är hon nu nöjd. Jag väntar bara på att tröttheten ska slå till så hon somnar. Hon har lagt sej i sängen en gång med motiveringen att hon var trött, men gick upp straxt efter. Skulle gissa på att om nån timme så slocknar hon. Hoppas jag :-)

Ett stort + till Friskis & Svettis är att de ska öppna nya lokaler - på öster!! Vilket är typ hur nära som helst :-) Så nu har Robban ingen anledning till att INTE göra något åt sin ölmage ;-) att göra den mindre alltså - inte större!! Själv hittade jag ett pass på en ny träningsform som verkar riktigt bra, borde funka som gravid också så länge jag inte har ont.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Detta låter kanon bra att det blir på Öster. Håller med dig ang. min son. Ha Ha nu är det kört för honom

2010-10-09 @ 16:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0