src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Pulkaåk :-)

Idag premiäråkte E på pulkan med mej som pubilk, premiär för säsongen alltså. Riktig premiär var det inte riktigt heller, E har ju åkt på förskolan men för mej för det första gången jag fick se henne åka pulka för säsongen. Det finns dock en risk att pulkan denna vinter kommer att få ge plats åt en bobb. Nyss läste vi Mamma Mu åker bobb och den där bobben var väldigt intresan.

Full fart!!

Att ramla av hör liksom till...

Inga curlingfasoner här inte, ska man åka får man ta sej upp själv! (3 gånger lyckades jag få henne till det!)

Vill även slå ett slag för de bästaste ytterkläderna (iaf vinterkläderna de andra har jag inte testat så dem uttalar jag mej inte om) - Polarn o pyrets. När vi gick in såg termobyxorna helt genomblöta ut men när jag kände på insidan så var de helt torra. Varm var E också. Bästaste vantarna tycker jag är fleecefodrade galonvantar med fingervantar/tunna tumvantar under. En varm och glad E var det som gick in efter att ha åka pulka, rutchbana och gungat.

Nu väntar jag på att hon ska somna så jag kan se min älskade SATC 2 :-) får se hur det går då hon sov 1½-2 timmar idag på dagen...Lever på hoppet om att det går lika bra som igår då hon sov 2½ timme och somnade hur snällt som helst vid 20.30.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du hittat galonvantarna?

2010-11-21 @ 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0