src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Napparna

VAB idag, E har lite feber och är hostig igen...När ska detta ta slut??

Tidigare har vi pratat om hemma att hänga ut napparna så att drakmamman kan komma och hämta dem och ge till sina drakbebisar. Under helgen som var sa E att vi skulle göra det på torsdag. Idag när vi vaknade sa jag att det var torsdag och direkt ville hon hänga ut napparna. Själv ville jag vänta med det tills efter det att vi hade sovit, men nu hänger de där. Hon har dock redan börjat prata om att hon vill ha en när det är dags att sova middag...Då hon behöver sova funderar jag på att ge efter och ge henne det problemet är bara att hon då kommer vilja ha det ikväll också så nu gör jag allt för att dra ut på middagsvilan så att hon ska bli aningens tröttare. Hoppas det hjälper.

Nappar i väntan på drakmamman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0