src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Min pappa en fotomodell

Gjorde en liten utflykt till na.se och ser att min kära far har kommit på andra plats i en fototävling. Inte som fotograf utan som modell, han är duktig på att fastna på bild han.

En gång för ca 27 år sedan var det dag för min lillastorasyster att döpas. Dopbilder togs hos fotograf och det var pappa som fick gå och hämta ut dem, arbetsklädd var han när bilderna hämtades. Självklart ville fotografen ta en bild på honom, han jobbarkompis fick också vara med, Kotten har jag för mej att han kallas. Kotten lärde mej att cykla när jag var liten.

Länkar till bilden på pappa. Tydligen går det inte att länka till den exakt den bilden pappa är med på så jag upplyser er om att han är på bild 10. Livsfarlig är han också som står på skorstenen.

Kommentarer
Postat av: Madde

Men vad har den bilden som är tagen för 27 år sen med fototävlingen att göra?

2010-11-28 @ 22:43:31
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0