src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Frusen

Alla säger att man ska bli så varm av sej när man är gravid. Det var inget jag märkte av när jag väntade E och hittills märker jag inget heller. Jag är fortfarande lika frusen av mej. För några veckor sen hade vi möte på jobbet och jag fick låna rektorns sjal för jag höll på att frysa ihjäl!! Idag har jag haft raggsockor på mej hela dagen när jag varit inomhus, för jag har frusit (när vi skulle gå ut fick jag tyvärr ta av mej dem då de inte får plats i skorna, ett par större skor behövs). Nu sitter jag i stickad tröja och dubbelvikt filt över mej och fryser!! Vanliga kläder har jag på mej under också. Jag fryser, fryser, fryser! Som vanligt.

Inte bra för magen (eller någon annan kroppsdel) att vara så frusen då jag spänner mej något frukansvärt!! Ibland spänner det till riktigt mycket i magen. Avslappning är numera prio 1 men det är inte så lätt när jag fryser!!

Ett stycke frusen Stina.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vi kan byta, jag är en av dom som blivit riktigt het som preggo, det är skitjobbigt. Sist när vi var hos Daniels päron så var jag alldeles blöt i nacken.

2010-11-21 @ 10:11:34
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0