src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

En --------kula!

Drog fram det lilla julpyntet jag har förut, så nu är det stjärnor eller ljusstakar i alla fönster, de få tomtarna jag har har även de spridits ut i lägenheten. Tomtar har jag inte så mycket av, däremot har jag massor av pynt till julgranen, där kan det aldrig bli för mycket. E har inspekterat kulor och konstaterat att detta är:

En bajskorvkula! Robban var tvungen att fråga henne en extragång om vad det var för kula, sen hade vi svårt att hålla oss för skratt.

Med napparna gick det inge bra, drakmamman får komma en annan gång. Det var kul att hänga ut dem men att sova utan ville hon inte vara med om.

Pepparkaksbak imorgon!! Jag ska äta deg :-) Det behöver Bertil. Han sa det förut.

Kommentarer
Postat av: Madde

Baltazar vill också ha deg

2010-11-26 @ 22:09:47
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0