src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Desperate Housewife

Desperate Housewifes upphör aldrig att förvåna, jag skulle inte bli ett dugg förvånad om det visar sej att Bree inte går genom klimakteriet utan är gravid istället och det kan jag förstå om man blir med den hunken. Brian Austin Green har blivit en riktig läckerbit...

Däremot gillar jag inte att Paul Young är tillbaka, helt onödigt enligt mej...Läskig fru har han också!!

Nej nej nej!! Vad tänker Bree med??? Dumpa honom, vad tänker hon med???

Brian-Green-Housewives
Bild härifrån.

 * * * UPPDATERAR * * *

Hade på känn att det var, Felicia Tilman, hon som högg av sej fingrarna för att sätta dit Paul Young, som var mamma till Beth, nu fick jag det bekräftat. Hon känns inte lika läskig längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0