src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Bertil

Har inte bloggat på ett par dagar och det beror på att jag har suttit och jobbat nästan varje kväll. Det har klippts, klistrat och skrivits i portfoliopärmar. Två till har jag tänkt ska bli klara idag :-)

Men det har nu hänt något spännande. Vi var varit på ultraljud. Jag har ju tidigare levt på hoppet om att få ett trejde barn men Robbans spermier ville annorlunda. För den som inte fattar så är det en Bertil som bor i magen min. Då jag vet att Robban, om han nu fick välja, skulle ha valt en pojke, så hoppades ju jag på en flicka, bara för att få en till. Men självklart är Bertil lika välkommen som en Barbro skulle ha varit.

Så nu måste jag komma på nåt jäkla bra argument för att få en bebis till. Jag har väldigt svårt med tanken att detta skulle vara min sista graviditet eller sista bebis. Vill så gärna ha en till!! Och om jag får en till så spelar det absolut ingen roll vilket kön det barnet har. Det är inte ett kön jag vill ha utan många barn :-)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

MEN GRATTIS!!!! Jag antar att det blir en pöjk? Eller har jag fattat fel?



Hihi

2010-11-03 @ 18:25:58
URL: http://tellyousomething.blogg.se/
Postat av: Madde

Du får väl åka till London och inseminera dig. Eller få honom på andra tankar. Eller låna alla mina barn. Gösta är väldigt behändig att ta hand om. Söt är han också.

2010-11-04 @ 13:15:22
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0