src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Bertil sparkar Robban

Igår levde Bertil rövare i magen när det var dags att sova. Precis som när jag väntade E är Robban inte sådär jättepepp på att känna på sparkar, han känner lite när han känner för det. Helt okej för mej. Jag tänker inte tjata. Tjata gjorde nämligen min mamma när hon väntade min lillebror. Tjatade hål i huvudet på alla i familjen om att vi skulle känna på hennes mage. Så det kommer jag aldrig att tjata om.

Däremot såg jag ju till att lägga mej sked på Robban, jag var den stora skeden. Så Bertil fick in några sparkar på far sin! Bra tycker, då vet Bertil hur kan ska hantera sin underbara pappa ;-) E vet det redan, så fort Robban rapar vid matbordet slår hon till honom på armen och skriker: NEJ!! Inte vid matbordet!!

Anonym: Galonvantarna hittade jag på HM, vet dock inte om det är något de har framme i butiken nu. De jag hittade låg slängda på golvet och jag hittade inga andra. Men fråga personalen, är det är trevlig typ du stöter på kan de alltid gå ut och leta på lagret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0