src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Bertil, Bertil och Bertil igen

Usch och fy, har "kommit på" en sak som inte är bra. Pojkar föds oftare större än flickor + att bebis nummer två oftare är större än den första. Det innebär att jag kanske får en bamsebebis!! Och det vill jag inte. E var ju modell mindre när hon föddes, 48 cm, 3150 g och 34 cm i huvudomfång = modell mindre och det gjorde verkligen skitont!!!

Att det kommer göra skitont är jag väl medveten om men jag anser att det inte behöver göra ondare än nödvändigt, dvs, Bertil bör inte vara större än så, enligt mej, då det gör så in i helvetes jävla ont!! Och jag vill inte att det ska göra ondare än så. Ju större bebis = ju större risk för skador och de skador jag fick av E var precis lagom.

Jag får leva på hoppet om att han bestämmer sej för att komma ut några veckor för tidigt så han inte hinner bli så stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0