src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Rubriklös

Inte helt lätt att logga in idag, startsidan helt mupp. Men är man envis så fixar man det till slut! Inser att jag har haft på tok för mycket att göra för jag har helt missat att lägga upp sunes jul!! Igår iallafall, så ikväll blir det två avsnitt.

Idag hade jag annars morgonen från helvetet. Jag försov mej och hade sen en NEJ-sägare till barn, det hela slutade med att jag lämnade ett argt och ledset barn på förskolan vilket inte alls var kul. Men hon var nöjd och glad när jag vid halv 8 äntligen fick träffa henne igen hos mina päron :-) Då var hon trött mej nöjd. Träffat bebis hade hon gjort också, den nya kusinen. Själv får jag vänta tills imorgon. 

Roligare än så här blir det inte så jag avslutar nu. Upp tidigt imorgon och sen är det helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0