src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Pepparkaksbak

Spärra upp ögonen och läs noga nu!! INATT HAR JAG S O V I T !!!!! Visst har jag hostat också men inte alls lika mycket som innan. Känns riktigt, riktigt bra så förhoppningsvis börjar penicillinet att verka på mej nu :-) Jag vaknade dessvärre halv 7 av att jag hostade i massor igen, lite surt med tanke på att E sov till 8...

Bakat pepparkakor har vi gjort också.

Iförd pyjamas ;-)

Jessie till vänster och dinosaurie till höger, figurer från Toy Story.

Just nu är den lilla damen ute med sin pappa och hjälper till att skotta fram sin farfars bil. Farfars bil har vi döpt till Kalle, då E en dag när vi skulle åka med den envist frågade vad bilen hette. Varken jag eller Robban visste exakt vad det var för bil så det fick bli en Kalle. Om ni tittar ut genom fönstret bakom E när hon bakar pepparkakor är det Kalle ni ser.

Hälften av pepparkakorna blev brända så om någon gillar brända pepparkakor är det bara att komma hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0