src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Hostar till jag kräks

Ofräsha nyheter här men nu har jag gjort det för första gången i vuxen ålder - hostat tills jag kräks. Inte mycket men tillräckligt! Så nu sitter jag här och vågar inte alls ta i när det är dags att hosta, inte för att jag orkar ta i heller för den delen...Så jävla trött på att vara förkyld!!

Igår försökte både jag och Robban fixa tid till mej för att få komma till jourvårdscentralen, men det var jag för frisk för. När Robban frågade hur sjuk man var tvungen att vara så fick han svaret att dit skulle man åka närm an hade andnöd och liknande. Jag har alltid trott att man åkte till akuten då.

Men idag 9.30 ringer förhoppningsvis en läkare och jag hoppas på att de har någon tid till mej idag annars blir jag helt knäckt!! Vill veta varför jag bara hostar och snorar m.m. Känns inte helt okej att ha hostat så här mycket nu. Får ont i hela kroppen när jag hostar, huvudet, magen, nedanför magen, det kan inte vara bra någonstans.

Att jag sen har varit konstant förkyld sen jag brörjade jobba i mitten av augusti gör inte saken bättre, det känns som att jag börjar nå den magiska gränsen för hur mycket jag orkar!! Börjar bli orolig för Bertil också, jag har svårt att tro att det är bra för honom att jag går runt och är sjuk hela tiden.

JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT VARA SJUK!!! Skitont i huvudet fick jag efter att jag hostade nyss också...börjar fan grina snart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0