src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Den eviga hostan

Vet snart inte alls var jag ska ta vägen!! Jag bara hostar hela tiden!! Mer och mer känns det som tyvärr. Lever på hostmedicin, en som på mej brukar hjälpa, men som nu inte hjälper alls. Imorgon blir det en tur till apoteket, det starkaste de har ska jag ha!!

Gick t.o.m och la mej tidigt ikväll så att jag skulle hinna hosta färdigt innan det var dags att sova men det hjälpte inte alls. Skulle gissa på att jag har legat och hostat en timme eller nåt. Så nu har jag gett upp och sitter här istället.

Om någon har något tips mot hosta så säg till. Just nu försöker jag med honung. Folk brukar blanda det med te, te är dock inte min grej så jag sitter och käkar med sked.

Bertil tycker för övrigt inte alls om att jag hostar, sparkar heh vilt efter varje host gör han. Ont under magen av alla hostningar har jag fått också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0