src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Dagens dag

Tidig dag idag, öppning. Sen snabbt hem då Robban skulle på möte, han har vabbat med E som fortfarande är dålig. Imorgon är det min tur. Men jag lever på hoppet om att kunna jobba på onsdag, E har för varje timme jag varit hemma blivit piggare och piggare men hon hade feber på förmiddagen :-(

Just nu sitter hon i badet på Robban. Hon hörde att han drog igång vattnet och reagerade omedelbart. Hon skulle också bada! Och eftersom att hon redan var naken gick det bra, enligt henne. Naken är hon nästan jämt hemma, favorit outfiten enligt henne.

Skumbad :-)

Våran snea julgran.

Som ni ser svärmar det inte direkt över av julklappar och det kommer heller inte tillkomma så många heller. De som kommer tillkomma är de som Robban ska handla, framförhållning är inte hans starka sida. Att det inte är fler klappar beror helt enkelt på att vi bestämt att vi inte ska köpa så många klappar. E får tre (ett klädpaket, ett leksakspaket och ett bokpaket )och mer än så kommer Bertil inte få heller. Julen blir så mycket härligare när man inte behöver stressa runt och köpa 7000 julklappar. Och av någon anledning är E:s rum överfullt med leksaker, mycket konstigt då jag och Robban knappt köpt nåt...

Kommentarer
Postat av: Madde

Dessto mer klappar under vår gran om vi hade lagt dem där, men det går inte för då äter Seth upp snörena och spyr sen.

2010-12-21 @ 10:42:32
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0