src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Äntligen mej själv

Nu har jag äntligen blivit mej själv! E somnade som sagt hur tidigt som helst igår och sov 14 timmar! Men vaknade ett par gånger och var helt förstörd, lagom när jag gick och la mej vaknade hon och ville sova hos mej. Så några gånger har jag vaknat av att hon ligger med sitt huvud på mitt huvud...Inte skönt! Men det var skönt att hon trots allt sov så länge så just nu när vi vaknade och på förmiddagen kände jag mej rätt utvilad.

Sen ju mer dagen gick desto mer började hon kinka sej så när hon somnade vid 1 var det välkommet! Jag gick också och la mej då, hade tänkt att få sova lite. Men icke! Självklart plingade det på dörren 20 minuter senare så E vaknade och kunde inte somna om. Sen har det varit gnäll under större delen av eftermiddagen när hon äntligen somnade för natten halv 7 var jag helt slut! Gick och la mej jag med. Hade det inte varit för att E och jag hostade så hade jag somnat då jag med. Till halv 9 låg jag iallafall, först då kände jag att krafterna började återvända.

Nu sitter jag och väntar på att Robban äntligen ska komma hem någongång. Tydligen var det någon olycka utanför huvudstaden så självklart fastnade de i trafiken. Blir riktigt trött på folk som inte kan köra bil i detta väder. Verkar som om det varje år blir en surprise för en del när snön kommer. Ojdå, kan det komma snö här? I Sverige? Ett land långt upp i norr?? Nu har det dessutom varit snö ett tag så folk borde ju ha lärt sej.

Bävar inför natten, varje gång E hostar ropar hon på mej och hostmedicin vill hon inte ha.

Är sur på HM, de gör reklam för ett velourset på tv som jag vill ha men det är slutsålt för länge sen. Varför då göra reklam för den nu? Missvisande reklam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0